5_01_2023

Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 5.01.2023 r.:

1. W związku z realizacją projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowy Powiat ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 na dostawę sprzętu komputerowego w dniu 18.11.2022r. ogłoszono w Bazie Konkurencyjności zapytanie na Wyłonienie Wykonawców. Wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Nazwa wykonawcy

Kwota

1

INFUS Katarzyna Fuśnik
ul. Sienkiewicza 7A/4 10-268 Olsztyn

99 691,50 zł

2

CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom

106 210,50 zł

3

Zoneo Oleksiewicz Spółka Komandytowo Akcyjna
ul. Noskowskiego 1, 99-300 Kutno

99 958,95 zł

W dniu 08.12.2022 r. wystąpiono do ww. oferentów o uzupełnienie i przesłanie specyfikacji oferowanego sprzętu w celu weryfikacji zgodności oferowanego sprzętu z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. W terminie 14.12.2022r. wpłynęły trzy uzupełnienia i okazało się, że tylko oferta nr 2 spełnia wymagania określone przez Powiat.

W związku z powyższym Zarząd wybrał ofertę Nr 2. Z wyłonionym wykonawca zostanie podpisana stosowna umowa, której wzór został zamieszczony w Bazie Konkurencyjności.

2. Zarząd podpisał z wykonawcą umowę o działo dotyczącą przeprowadzenia konsultacji i wykonania analizy pod względem technicznym i funkcjonalnym infrastruktury drogowej niezbędnej do budowy lub przebudowy w ramach projektu pod nazwą „Scalanie gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym obiektu ,,Szpakowo i inne” realizowanej we wsiach Szpakowo, Rutkowskie Duże, Rutkowskie Małe, Bagno, Mociesze, Krzeczkowo, oraz Starowola” dla operacji typu „Scalenie gruntów”. Przedmiot umowy ma być wykonany do dnia 28.02.2023r. Za wykonanie umowy wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 25.000,00 zł brutto.

3. Zarząd podjął uchwałę w sprawie podziału dochodów i wydatków budżetowych powiatu na 2023 rok na poszczególne jednostki organizacyjne i ustalenia planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych.

4. Zarząd podjął uchwałę w sprawie ustalenia na rok 2023 planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli, maksymalnej kwoty dofinasowania opłat oraz formy i specjalności kształcenia, na które przyznawane jest dofinansowanie nauczycielom zatrudnionym w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez powiat moniecki. Projekt uchwały został pozytywnie zaopiniowany przez związki zawodowe zrzeszające nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych.

5. Zarząd zatwierdził Aneks Nr 7 do arkusza organizacji pracy ZSOiZ w Mońkach na rok szkolny 2022/2023. Zmiany arkusza skutkują zmniejszeniem ogólnej średniorocznej tygodniowej liczby godzin o 12,00 godz. tygodniowo (uczeń, któremu przydzielono nauczanie indywidualne odebrał dokumenty ze szkoły). Ogólna średnioroczna tygodniowa liczba godzin wynosi obecnie 1.818,48 godz. tygodniowo.

6. Zarząd pozytywnie rozpatrzył wniosek wykonawcy (Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego „UNIDROG” Sp. z o. o. z Grajewa) o zmianę terminu realizacji umowy na wykonanie rozbudowy odcinka drogi powiatowej Nr 1847 B /Goniądz - Downary Plac/ w km  1 + 000 - 2 + 927 i podpisał stosowny Aneks do umowy w tej sprawie. Termin wykonania inwestycji został wydłużony do 30.04.2023 r. Pozostałe postanowienia umowy nie ulegają zmianie.

7. Zarząd pozytywnie rozpatrzył też wniosek wykonawcy BMP Maciej Ponikwicki i wyraził zgodę na wymianę rury ZW w piwnicy budynku internatu ZSOiZ w Mońkach.

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mońkach

Wytwarzający/odpowiadający: Biuro Rady

Data wytworzenia: 2023-01-05

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data modyfikacji: 2023-02-06

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2023-02-06