3_09_2008

Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 3 września 2008 roku:

1. Zarząd zapoznał się ze skargą mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mońkach na pracownika Domu Pomocy Społecznej w Mońkach. Z treści złożonej przez mieszkańców DPS w Mońkach skargi nie wynika, aby dotyczyła ona dyrektora placówki a jedynie jej pracownika. Obecna na posiedzeniu Pani Alina Zawistowska – Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Mońkach, poinformowała Członków Zarządu, ze przeprowadziła rozmowę z mieszkańcami DPS w celu wyjaśnienia niezadowolenia mieszkańców z posiłków i godzin ich podawania. Zdaniem Pani Dyrektor sprawa została zakończona.
2. Członkowie Zarządu wyrazili zgodę na podpisanie umów z gminą Mońki i z Gminą Jaświły na realizację przez jednostkę samorządu terytorialnego projektu w obszarze „D” „Programu wyrównywania różnic między regionami”. Projekt dotyczy zakupu autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
3. Członkowie Zarządu, na wniosek p.o. Kierownika Wydziału Dróg w Mońkach – Pana J. A. Kody, wyznaczyli na dzień 5 września 2008 roku termin odbioru końcowego robót drogowych tj. przebudowy drogi powiatowej nr 1351B Dolistowo Stare – Zabiele – Dzięciołowo wykonanych przez Przedsiębiorstwo – Drogowo – Mostowe “UNIDROG” Sp. z o. o. z siedzibą w Grajewie i wyznaczyli skład Komisji do odbioru przedmiotowych robót.
4. Zarząd Powiatu na wniosek Komisji powołanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na “wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1839 B Laskowiec – Brzeziny – Giełczyn (ulica we wsi Brzeziny)” unieważnił przedmiotowy przetarg. W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 ważne oferty:
- oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Drogowo - Mostowego TILTRA „Białystok” Spółka Akcyjna, ul. K. Ciołkowskiego 90, 15-560 Białystok z ceną ofertową brutto 317 179,87 zł,
- oferta Nr 2 Przedsiębiorstwa Drogowo – Mostowego “Unidrog” Sp. z o. o, 19-203 Grajewo, ul. Robotnicza 4 z ceną ofertową brutto 273 585,00 zł.
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 240 00,00 zł a najkorzystniejsza oferta oferuje realizację przedmiotu zamówienia za kwotę 273 585,00 zł brutto.
W związku z powyższym Komisja Przetargowa zaproponowała unieważnienie postępowania.
5. Pan Cezary Rzemek – Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mońkach, w związku ze złożonym do Zarządu pismem personelu średniego w sprawie podwyżek płac, poinformował Członków Zarządu, iż w najbliższym okresie nie są przewidziane podwyżki płac dla tej grupy pracowników. Przewidziane są podwyżki płac dla lekarzy od miesiąca stycznia 2009 roku.
6. Członkowie Zarządu przyjęli projekt uchwały Rady Powiatu w Mońkach zmieniającej uchwałę w sprawie zasad udzielania i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin dyrektorom, wicedyrektorom oraz nauczycielom pełniącym inne stanowiska kierownicze w szkole oraz zasad zwalniania od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych. Przedmiotowy projekt zostanie przedstawiony Radzie Powiatu na najbliższej sesji Rady Powiatu. Po uzyskaniu opinii Kuratorium Oświaty i Związków Zawodowych zrzeszających nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Powiat Moniecki, projekt uchwały zostanie przedłożony pod obrady sesji.
7.Zarząd Powiatu przyjął Arkusz Organizacji Powiatowego Zespołu Poradni Psychologiczno Pedagogicznych w Mońkach. Arkusz zostanie przesłany do Kuratorium Oświaty w Białymstoku w celu zaopiniowania, po czym zatwierdzony przez Zarząd Powiatu.
8. Nawiązując do wcześniejszych ustaleń na posiedzeniu w dniu 27 sierpnia 2008 r., Członkowie Zarządu, po zapoznaniu się z opinią Radcy Prawnego o możliwości dokonania zmiany treści umowy oraz po zapoznaniu z Notatką służbową sporządzoną w dniu 29.08.2008r informującą o krótkim terminie przeznaczonym na realizację zadania, dodatkowo skróconym z przyczyn losowych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wyrazili zgodę na przesunięcie terminu zakończenia prac wiązanych z wykonaniem remontu chodników w ciągach dróg powiatowych.

Metryka strony

Udostępniający: Agnieszka Olszewska - podinspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Jóźwicka

Data wytworzenia: 2008-10-01

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data wprowadzenia: 2008-10-06

Data modyfikacji: 2008-10-06

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2008-10-06