8_03_2017

Informacja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 8 marca 2017 r.:
1. Zarząd jednogłośnie wyraził zgodę na ogłoszenie przetargu na udzielenie zamówienia publicznego na wynajem sprzętu wraz z operatorem/kierowcą w ramach utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego w 2017 r.
1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje świadczenie prac w ramach utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Monieckiego niżej wymienionym sprzętem:
1/ koparko – ładowarka – 1 szt.,
2/ koparka obrotowa 360o z łyżką skarpową hydraulicznie skosowaną i łyżką o pojemności co najmniej 0,8 m3 – 1 szt.,
3/ samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności powyżej 10 ton – 2 szt.
Opis części zamówienia.
Część 1: świadczenie prac koparko – ładowarką.
Wymagana ilość sprzętu – 1 szt.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 650 godz.
Koparko – ładowarka powinna posiadać:
- łyżkę przednią otwieraną o pojemności 0,15 – 0,60 m3,
- widłak do rozładunku palet,
- napęd na 4 koła,
- skarpówkę o szer. 1,0 – 2,0 m,
- łyżkę tylną wymienną o pojemności od 0,15 do 0,60 m3 i szerokości od 0,3 do 0,85 m.
Część 2: świadczenie prac koparką obrotową 360o
Wymagana ilość sprzętu – 1 szt,
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 200 godz.
Koparka powinna posiadać:
- łyżkę skarpową hydraulicznie skosowaną;
- łyżkę o pojemności co najmniej 0,8 m3,
- mechanizm obrotowy 360o
Część 3: świadczenie prac samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności powyżej 10 ton.
Wymagana ilość sprzętu – 2 szt.
- skrzyniowy z możliwością wyładunku w lewo, prawo, tył.
Przewidywana ilość pracy w okresie realizacji zamówienia do 600 godz. ogółem dla dwóch jednostek sprzętu.
4. Kryterium oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując im odpowiednią wagę : cena oferty brutto – 100 %.
Termin składania ofert: 27.03.2017 r.
Wartość szacunkowa zamówienia : 128 046,00 zł netto tj. 30 670,43 euro.
2. Zarząd jednogłośnie zgodził się na propozycję współfinansowania w wysokości 50 % kosztów tj. w kwocie 12 800 zł. wykonania dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej Nr 1351 B na odc. Dolistowo Stare – Zabiele.
3. Zarząd jednogłośnie zgodził się na propozycję zmiany kategorii drogi powiatowej Nr 1386 B Ruda kolonia Krypno na kategorię drogi gminnej oraz przyszłego ewentualnego współfinansowania wkładu własnego przebudowy drogi.
4. Zarząd przyjął treść odpowiedzi na zawiadomienie Ministra Rozwoju i Finansów o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w związku z wszczętym postępowaniem w sprawie zwrotu subwencji oświatowej za 2015 rok.. Zarząd Powiatu w Mońkach stanowczo podtrzymuje swoje dotychczasowe stanowisko dotyczące prawidłowości wykazanych danych w SIO stanowiących podstawę do naliczenia subwencji oświatowej dla MOW w Goniądzu na 2015 rok i tym samym nie widzi podstaw do ewentualnego zwrotu rzekomo zawyżonej wysokości przedmiotowej subwencji.
5. Zarząd jednogłośnie przyjął Aneks do Arkusza organizacji ZSO i Z w Mońkach.
-od dnia 06.03.2017r. w związku ze zmniejszeniem się liczby wychowanków w Internacie (43 osoby), zmniejsza się tygodniowa liczba godzin pracy wychowawców Internatu o 5 i ogółem wynosi 99 godzin.
Powyższe zmiany w arkuszu organizacji pracy Zespołu na rok szkolny 2016/2017 powodują zmniejszenie ogólnej średniorocznej tygodniowej liczby godzin o 5,0. Ogólna średnioroczna tygodniowa liczba godzin ulega zmianie i wynosi 1.391,8 godz. tygodniowo.
6. Zarząd jednogłośnie podjął uchwałę w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2017 rok. Zmiany dotyczą:
1. Przeniesień między paragrafami w planie wydatków Starostwa (zadania własne) na kwotę 326 zł, a mianowicie:
1) zmniejsza się plan wydatków o kwotę 326 zł, z tego:
a) dz. 600 – Transport i łączność, rozdz. 60014 – Drogi publiczne powiatowe § 3020 - Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń o kwotę 271 zł,
b) dz. 750 – Administracja publiczna, rozdz. 75020 – Starostwa powiatowe § 4210 - Zakup materiałów i wyposażenia o kwotę 55 zł,
2) zwiększa się plan wydatków o kwotę 326 zł, z tego:
a) dz. 600, rozdz. 60014 – Drogi publiczne powiatowe § 4390 - Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii o kwotę 271 zł na wydatki związane z badaniem i pomiarem czynników szkodliwych dla zdrowia pracowników zatrudnionych w Wydziale Dróg,
b) dz. 750, rozdz. 75020 – Starostwa powiatowe § 3030 - Różne wydatki na rzecz osób fizycznych o kwotę 55 zł na pokrycie kosztów za badania lekarskie stażystki odbywającej staż w wydziale organizacyjnym Starostwa.
2. Przeniesień między paragrafami w planie wydatków Starostwa (zadania zlecone)
na kwotę 40.500 zł, a mianowicie:
1) zmniejsza się plan wydatków o kwotę 40.500 zł, z tego:
a) dz. 700 - Gospodarka mieszkaniowa, rozdz. 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami § 4300 - Zakup usług pozostałych o kwotę 38.800 zł,
b) dz. 750 – Administracja publiczna, rozdz. 75045 – Kwalifikacja wojskowa § 4170 - Wynagrodzenia bezosobowe o kwotę 1.700 zł,
2) zwiększa się plan wydatków o kwotę 40.500 zł, z tego:
a) dz. 700, rozdz. 70005 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami § 4010 - Wynagrodzenia osobowe pracowników o kwotę 38.800 zł. Powyższej zmiany dokonano w związku z nowymi zasadami rozliczania dotacji celowej na realizację zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami, tj.,
- na realizację zadań wykonywanych zgodnie z katalogiem zadań zleconych z uwzględnieniem nowej czasochłonności i stawki roboczogodziny kwota 38.800 zł,
- na realizację pozostałych zadań zleconych w obszarze gospodarki nieruchomościami kwota 8.000 zł,
zgodnie z pismem Wojewody Podlaskiego Nr WG-II.3110.15.2016.IS.,
b) dz. 750, rozdz. 75045 – Kwalifikacja wojskowa § 4300 - Zakup usług pozostałych o kwotę 1.700 zł. Powyższej zmiany dokonano w związku ze złożonym przez zleceniobiorcę oświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej obejmującej swym zakresem czynności wynikające z umowy zlecenia (tj. prowadzenie zajęć świetlicowych z osobami zgłaszającymi się do kwalifikacji wojskowej).
7. W sprawach różnych:
Pan Krzysztof Falkowski Dyrektor ZSOiZ w Mońkach, przedstawił informację n/t możliwości złożenia wniosków na dofinansowanie poprawy funkcjonowania szkoły, tj. możliwość złożenia wniosku na dofinansowanie termomodernizacji budynku szkoły przy ul. Szkolnej oraz drugi wniosek na dofinansowanie rozbudowy i doposażenie kuchni w internacie oraz modernizację i rozbudowę warsztatów szkolnych. Przed podjęciem decyzji Zarząd poprosił o przygotowanie rozeznania cenowego.

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mońkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Jóźwicka - inspektor w Wydziale Organizayjnym i Spraw Społecznych

Data wytworzenia: 2017-03-23

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data modyfikacji: 2017-03-29

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2017-03-29