4_09-2020

Informacdja z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 4 września 2020 r.:
1. Zarząd, na wniosek Komisji Przetargowej powołanej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu Utworzenie Zawodowego Centrum Innowacji przy ZSOiZ w Mońkach Etap II”, jednogłośnie dokonał:

1) wyboru oferty :

• Nr 9 Przedsiębiorstwo  Zaopatrzenia Szkół  „Cezas”  Sp. z o. o. 15-751 Białystok Al. Solidarności 15, na Część 2: Dostawa wyposażenia komputerowego  do pracowni dokumentacji technicznej, warsztatów szkolnych (istniejący budynek), pracowni  sterowania  ruchem kolejowym – cena ofertowa  126 726,90 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy,

• Nr 4 Alltech s. j.  Z. Pająk, A. Pająk 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33 na:

-  Część 4: Dostawa  drukarki 3 D,  cena ofertowa -  24 555,72 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 40 miesięcy,

- Część 9: Dostawa monitorów interaktywnych do pracowni dokumentacji technicznej, pracowni sterowania ruchem, pracowni dróg i taboru kolejowego, cena ofertowa – 41 523,57 zł  brutto, termin gwarancji i rękojmi – 40 miesięcy

• Nr 11 Inter Cars S. A.  02-903  Warszawa, ul. Powsińska 64 na  Część 13: Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych (nowa hala napraw), cena ofertowa -  144 345,40 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 24 miesiące.

oraz zatwierdził wzór  informacji o wyborze oferty, na podstawie art. 92 ust. 1,  wzór  informacji o wyborze oferty, na podstawie art. 92  ust. 2  ustawy Pzp.

W przedmiotowym postepowaniu na:

Część 2: Dostawa wyposażenia komputerowego do pracowni dokumentacji technicznej, warsztatów szkolnych (istniejący budynek), pracowni sterowania  ruchem kolejowym wpłynęły następujące oferty:

- Nr 4 Alltech  s. j. Z. Pająk  A. Pająk  09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33 cena ofertowa – 148 356,45 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi -  - 60 miesięcy,

- Nr  6 Syntis Sp. z o. o. 15-523 Grabówka , ul. szosa Baranowicka 75, cena ofertowa  161 757,30 zł brutto,  termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy,

- Nr 8 F.H.U. Horyzont Krzysztof Lech 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 21, cena ofertowa – 133 725,60 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi -  60 miesięcy,

- Nr 9 Przedsiębiorstwo zaopatrzenia Szkół „Cezas” Sp. z o. o.  15-751 Białystok. Al. Solidarności 15, cena oferta 122 125,47 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.

W ofercie Nr  4  Alltech  s. j.  Z. Pająk, A. Pająk poprawiono  oczywistą omyłkę  rachunkową.

 Następnie na podstawie art. 26 ust. 1 wezwano wykonawcę  – Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół „Cezas” Sp. z o. o. Białystok, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca w wymaganym terminie dołączył dokumenty. W trakcie badania komisja stwierdziła braki  w JEDZ.

Na podst. art. 26 ust. 3 wezwano Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentu. Wykonawca uzupełnił JEDZ, w zakresie brakujących informacji. Na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów komisja uznała, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Na sfinansowanie tego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę – 155 882,43 zł brutto. Natomiast najkorzystniejszą oferta Nr  9  Przedsiębiorstwa Zaopatrzenia Szkół „CEZAS”  sp. z o. o. 15-751 Białystok, Al. Solidarności 15 proponuje ceną ofertową – 122 125,47  zł brutto i termin gwarancji i rękojmi 60 miesięcy na Część 2 zamówienia.

 

Część 4 : Dostawa drukarki 3 D wpłynęła jedna oferta Nr 4  Alltech  s. j. Z. Pająk  A. Pająk  09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33 cena ofertowa – 24 555,72  zł brutto, termin gwarancji i rękojmi  - 60 miesięcy.

Następnie na podstawie art. 26 ust. 1 wezwano wykonawcę – Alltech s.j. Z. Pająk A. Pająk Płock do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca w wymaganym terminie dołączył dokumenty. W trakcie badania dokumentów komisja stwierdziła braki w JEDZ.

Na podst. art. 26 ust. 3 wezwano Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentu. Wykonawca uzupełnił JEDZ, w zakresie brakujących informacji. Na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów komisja uznała, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Na sfinansowanie tego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę – 20 490 zł brutto.

Natomiast najkorzystniejsza oferta Nr  4 Alltech  s. j.  Z. Pająk, A. Pająk 09-407 Płock ul. Spółdzielcza 33proponuje ceną ofertową – 24 555,72 zł brutto i termin gwarancji i rękojmi 60 miesięcy na Część 4 zamówienia.

 

Część 9 : Dostawa monitorów interaktywnych do pracowni dokumentacji technicznej, pracowni sterowania ruchem, pracowni dróg i taboru kolejowego  wpłynęły  oferty:

- Nr 3 Mentor  sp. zo. o.  sp. k  71-220 Szczecin ul. Modra 26 Nr 4  cena ofertowa – 41 328  zł brutto, termin gwarancji i rękojmi   - 36 miesięcy  (ofertę odrzucono na podst. art. 89 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.),

- Nr 4 Alltech s. j. Z. Pająk A. Pająk 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza  3 cena ofertowa 41 523,57 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy,

- Nr 5  Mentor Media Mariusz Dziemieńczuk 15-152 Białystok, ul. Odległa 14, cena ofertowa  50 903,55 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 36 miesięcy,

- Nr 10 Nordweco Sp z o. o.  ul. Henryka Wieniawskiego 21 71-130 Szczecin, cena ofertowa  51 545,61 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy

Następnie na podstawie art. 26 ust. 1 wezwano wykonawcę – Alltech s.j. Z. Pająk A. Pająk Płock  do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego  oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca w wymaganym terminie dołączył dokumenty. W trakcie badania dokumentów komisja stwierdziła braki  w JEDZ.

Na podst. art. 26 ust. 3 wezwano Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentu. Wykonawca uzupełnił JEDZ, w zakresie brakujących informacji. Na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów komisja uznała, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Na sfinansowanie tego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę – 64 575,00 zł brutto,

Natomiast najkorzystniejsza oferta Nr 4 Alltech  s. j.  Z. Pajak, A. Pająk 09-407 Płock ul. Spółdzielcza 33 proponuje ceną ofertową – 41 523,57 zł brutto i termin gwarancji i rękojmi 60 miesięcy na Część 9 zamówienia.

Część 13: Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych (nowa hala napraw), wpłynęła jedna oferta Nr 11 Inter Cars S. A.  02-903  Warszawa, ul. Powsińska 64 na cena ofertowa -  144 345,40 zł brutto, termin gwarancji i rękojmi – 24 miesiące.

Następnie na podstawie art. 26 ust. 1 wezwano wykonawcę – Inter Cars S. A.  Warszawa do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca w wymaganym terminie dołączył dokumenty.  W trakcie badania dokumentów komisja stwierdziła braki w kartach produktu oraz w JEDZ.

Na podst. art. 26 ust. 3 i 4 wezwano Wykonawcę do uzupełnienia i wyjaśnienia ww. dokumentów. Wykonawca uzupełnił dokumenty i złożył wyjaśnienia. Na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i wyjaśnień komisja uznała, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.

Na sfinansowanie tego zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę – 164 839,74 zł brutto.

Natomiast najkorzystniejsza oferta Nr 11 Inter Cars S. A. 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 64 proponuje ceną ofertową – 144 345,40 zł brutto oraz termin gwarancji i rękojmi 24 miesiące na Część 13 zamówienia.

2. Zarząd wyraził zgodę na złożenie wniosku do Burmistrza Knyszyna o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia pn. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1409 B  Kalinówka Kościelna – Ogrodniki – Chobotki – droga wojewódzka Nr 671 w km 0 + 000 – 5 + 496. Przedmiotowa decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację  przedsięwzięcia  będzie niezbędna  do uzyskania  zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Mońkach

Wytwarzający/odpowiadający: Anna Jóźwicka - inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Społecznych

Data wytworzenia: 2020-09-04

Wprowadzający: Anna Jóźwicka

Data modyfikacji: 2020-09-16

Opublikował: Anna Jóźwicka

Data publikacji: 2020-09-16